woensdag 8 februari 2012

Typisch?!

Altijd leuk; een nachtmens zijn, terwijl je jezelf voorgenomen hebt om de volgende dag vroeg op te staan.


Ik zie het nu al voor me... het is nu half 1.. ik ben nog totaal niet moe... de wekker gaat morgenochtend om 7 uur.. terwijl ik eigenlijk niks moet.


Ik hoef niet echt naar school.. maar heb me voorgenomen om mijn plan van aanpak daar af te maken... dit omdat ik mij thuis niet kan concentreren...


Maar ik zie het nu al gebeuren... mijn wekker gaat... ik mompel wat, druk de wekker uit en draai me weer om. Vervolgens word ik wakker en hoor ik mezelf mopperen en vloeken dat het alweer 11 uur is..


Grappig eigenlijk.. ik lees dit zo terug.. en denk bij mezelf dit is best wel mijn routine... maar vervolgens doe ik er niks aan... blijf ik het opnieuw doen.. en leer ik er dus niets van..


Dom? Hardleers? Makkelijk?


Koppig!


TYPISCH?!


Stay true to who you are!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten